このページのリンク

Adland : a global history of advertising / Mark Tungate

データ種別 図書
出版者 London : Kogan Page
出版年 2007
本文言語 英語
大きさ x, 278 p., [16] p. of plates ; 24 cm

所蔵情報を非表示

移動書架
674.2||R 100084102 9780749448370

書誌詳細を非表示

内容注記 1 Pioneers of persuasion
2 From propaganda to soap
3 Madison Avenue aristocracy
4 Creative revolutionaries
5 The Chicago way
6 The Brit pack
7 Eighties extravagance
8 The French connection
9 European icons
10 Media spins off
11 Consolidation incorporated
12 Japanese giants
13 The alternatives
14 Dotcom boom and bust
15 Latin spirit
16 International outposts
17 Shooting stars
18 Controversy in Cannes
19 New frontiers
20 The agency of the future
一般注記 Includes bibliographical references (p. [269]-271) and index
著者標目 *Tungate, Mark, 1967-
件 名 LCSH:Advertising -- History  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5823
DC22:659.109
書誌ID 1000033552
ISBN 9780749448370
NCID BA82508849 WCLINK
目次/あらすじ

 類似資料